Po wielu latach nadszedł czas na odświeżenie wizerunku naszego Domu Kultury Stokrotka. Zmiana dotyczy tzw. identyfikacji wizualnej.
Chcąc nadążyć za zmianami jakie zachodzą, zwłaszcza w media internetowych, postanowiliśmy odświeżyć nasz wierunek.
Założenia przyjęte przy transformacji to przede wszystkim nowoczesność, nawiązanie do naszego "kwiatowego" charakteru oraz spełnienie wymogów marketingowych.
Idea metamorfozy:
Logo występuje w formie standardowej i poziomej:
Nowe logo zachowuje tzw. responsywność w zależności od zastosowania:
Symbol z logo tzw. sygnet znajduje szerokie zastosowanie w mediach społecznościowych, ale także materiałach reklamowych itp.:
Mamy nadzieję, że nasz nowy wizerunek przypadnie Wam do gustu i wkrótce będziecie go kojarzyć z naszym Domem Kultury.
Wraz z nowym logo odświeżyliśmy naszą stronę internetową, aby była bardziej przyjazna dla użytkowników i spełniała stawiane wymogi.